Thursday 18 December 2008

18th Dec

Mr Chirs I've finished the part of 1(Unit 1) of Economics today,and I have some questions
what is normal statement..could u please give me some examples....and how to explain positive statement ...Thx!

3 comments:

Brenda said...

好啊,其实我也很多东西不懂,我当然知道遂宁拉~其实我不会弄那个博客,是他逼我的~~~~那些东西也是他写的~~~~~这个固执的人啊~

Mr.Lex said...

English Please....(T_T)

Mica said...

不过啊。。他就是这个样子。。。人还是多好的 。。。我也经常遭他说。。。。恩。。。很高兴认识你哈。。你现在是在英国什么地方?